May 6, 2011

masih memelukanmu

Kenangan yang tak dapat dilupakan
bersama dirinya,
kini sudah hinag di hati,
tanpa dirimu,
hati ini tiada tempat untuk aku
brmanja setiap kali aku seorangan,

Dulu matamu selalu mengubat hati
ini apabila hati ini ingin di manja,
dulu setiap kali aku memelukanmu
aku ingin berjumpa denganmu walau
denganmu walau sekali pun, hati ini akan
bercelaru bila sehari ataupun setahun
aku tidak berjumpa denganmu.

Dulu apapbila aku mula bersamammu,
aku banyak berubah, aku mula mengerti
apa ittu perasaan antara seseorang itu,
aku tidak mahu menyakitkan perasaanmu walau seminit pun  aku bersamamu,

Tetapi sekarang semua itu hilang
buadt selama-lamanya di dalam hidup
aku ini bersamamu,
tiada benda yang ingin aku
sesali bersamamu ingin aku katakan
kau adalah yang terbaik dalam banyak perempuan yang aku jumpa
selama aku hidup di dunia ini tiada
siapa bolh melawan secantik kau, secomel kau ,sebaik kau
and pandai menjaga maruahmu.
aku tidak pernah halang
keputusanmu sering kali kau membuat keputusan walau pun cara
mu menyakitkan hati ini.

Ingin aku katakanaku masih sayang akan dirimu,
aku mahu dirimu walau pun sekali pun,
biarpun aku mendapat dirimu bukan di alam kenyataan,
hanyalah di alam lain, di alam yang aku dapat menyetuh dirimu dan
dapat meluahkan perasaan aku ini yang lama aku pendam selama-lama ini,

Aku masih menyayangi dirimu AJA!

No comments:

Post a Comment